مدیریت شهری

رویکرد شورای شهر فردیس در دوره دوم توسعه محوری است

رویکرد شورای شهر فردیس در دوره دوم توسعه محوری است

 سید حمید یعقوبی در مراسم افتتاح ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس، اظهار کرد: با گذشت دو سال از فعالیت این دوره از مدیریت شهری فردیس، با هم دلی شورا و شهرداری شاهد اتفاقات خوبی در شهر و رضایت شهروندان بوده‌ایم.
وی ادامه داد: طبق وعده‌های داده شده هر ماه شاهد افتتاح یک پروژه خواهیم بود که اولین آن بهره برداری از ساختمان سازمان فرهنگی در ماه گذشته بود و امروز هم که ساختمان جدید شهرداری به بهره برداری رسید.
رئیس شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به اجرای طرح نهضت آسفالت در این شهر، گفت: خوشبختانه بیشتر خیابان‌های اصلی و فرعی فردیس جدولگذاری و آسفالت شده است.
وی گفت: در حوزه حمل و نقل شهری نیز شاهد اتفاقات خوبی بودیم که خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس و تزریق ۳۰ مورد از آنها به خطوط شهری فردیس یکی از آن موارد است.
رئیس شورای شهر فردیس از تجهیز سازمان آتش نشانی فردیس و خرید تجهیزات برای افزایش ایمنی شهر به عنوان دیگر اقدامات صورت گرفته در این دوره از مدیریت شهری خبر داد.
یعقوبی گفت: احداث چندین پارک و فضای سبز، اقدامات فرهنگی مثل تجلیل از ۱۰۰ ورزشکار ملی و بین المللی از دیگر اقدامات صورت گرفته طی این مدت بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا