اجتماعی

شهید طهرانی‌مقدم به عنوان یک الگوی ارزشمند باید به نسل جوان معرفی شود

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز:

شهید طهرانی‌مقدم به عنوان یک الگوی ارزشمند باید به نسل جوان معرفی شود

سردار اسلامی با اشاره به اینکه شهید طهرانی‌مقدم به عنوان یک الگوی ارزشمند باید به نسل جوان معرفی شود، گفت: خط مقدم خط اصیل ایران اسلامی است.
سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید طهرانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: شهید طهرانی‌مقدم نمونه بارز تفکر بسیجی است.

وی افزود: شهید طهرانی‌مقدم در روزگاری که شرق و غرب عالم از ارسال و تحویل سلاح‌های پیشرفته و موشک به کشور امتناع می‌کردند و در عین حال کشور تحت شدید‌ترین موشک باران‌های رژیم بعث عراق داشت، اقدام به راه اندازی صنایع موشکی کشور کرد و این کار بزرگی بود که با صرف فعل خواستن و در پرتو ایمان و توکل به خدا شکل گرفت.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه در قاموس واژگان بسیج واژه نمی‌توانیم وجود ندارد، تصریح کرد: شهید طهرانی‌مقدم تجسم واقعی فعل توانستن و نماد یک بسیجی مجاهد در راه خدا بود که یا راهی برای پیروزی ملت بزرگ ایران می‌یافت و یا راهی در این زمینه می‌ساخت و اجازه نمی‌داد که اهداف عالی کشور و نظام متوقف بمانند.

سردار اسلامی با بیان اینکه مردان بزرگی، چون شهید طهرانی مقدم باید به عنوان یک الگوی ارزشمند به نسل جوان معرفی شوند، تصریح کرد: صنعت سینمای کشور باید در جهت معرفی هر چه بیشتر شهدایی، چون شهید طهرانی‌مقدم به عنوان پدر موشکی ایران وارد عمل شود.

وی با اشاره به اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به قله‌ها نزدیک هستیم، خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی امروز باید با تداوم راه شهدایی، چون طهرانی‌مقدم اسباب سربلندی و پیشرفت کشور را فراهم آورند و راه که آن‌ها در اقتدار کشور آغاز کرده اند را تا رسیدن به قله‌های علم و دانش و پیشرفت ادامه دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا