انتظامی

توقف موتور سرقت سارقان لوازم داخل خودرو

توقف موتور سرقت سارقان لوازم داخل خودرو

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: سارقان لوازم خودرو که در محله اسلام آباد کرج اقدام به فروش مواد مخدر نیز می‌کردند شناسایی و دستگیر شده و به 50 فقره سرقت لوازم داخل خودرو نیز اعتراف کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد نادربیگی” با اعلام این خبر بیان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس آگاهی استان مشخص شد یکی از سارقان سابقه‌دار شهر کرج در منطقه اسلام آباد اقدام به فروش مواد مخدر می‌کند.
وی افزود: پس از دستگیری متهم و همدستش توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شخص برای انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات کارآگاهان به ارتکاب ۵۰ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف می‌کند.
جانشین فرمانده انتظامی استاد البرز با بیان اینکه تاکنون ۳۴ نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند، گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان شیوه و شگرد خود را اینگونه بیان کردند که با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی را شناسایی و در یک اقدام سریع تجهیزات جانبی از قبیل ضبط و باند و جعبه ابزار آنها را به سرقت می‌بردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه تحقیقات پلیس در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد، از شهروندان درخواست کرد تا با رعایت نکات پیشگیری از سرقت از به یغما رفتن اموالشان جلوگیری کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا