اجتماعیسیاسی

فرماندار کرج در دیدار با اعضای مجمع پیشکسوتان استان البرز: دولت مردمی پیشران پیشرفت پروژه های عمرانی در استان البرز است.

فرماندار کرج در دیدار با اعضای مجمع پیشکسوتان استان البرز:

دولت مردمی پیشران پیشرفت پروژه های عمرانی در استان البرز است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با تشریح بخشی از توفیقات دولت سیزدهم در استان البرز گفت: طرح اتصال پروژه قطار شهری کرج از چهارراه طالقانی به میدان شهید سلطانی فردیس تا ملارد آماده شده و هر دو هفته با حضور استاندار محترم مجریان میزان پیشرفت ها را گزارش می دهند.

به گزارش خبرنگار ایران دکتر یحیی رمضانی در دیدار تخصصی وصمیمی با اعضای مجمع پیشکسوتان استان البرزبه توفیقات دولت مردمی سیزدهم در استان البرز اشاره کرد و گفت: تحرکات خوبی را در اجرای طرح های زیربنایی استان شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه پروژه قطار شهری کرج یک ابر پروژه با سرمایه گذاری بالای مالی بشمار می رود افزود: این پروژه فاز به فاز در حال تکمیل شدن است و پیشرفت مناسبی دارد.

معاون استاندار تصریح کرد: در تلاش هستیم این پروژه ملی پس از اتصال به چهارراه طالقانی – میدان شهید سلطانی فردیس در فاز بعدی به  ملارد متصل شود که مشاور نیز طرح آن را ارائه داده است.

فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: بخشی از بزرگراه شمالی نیز به مساحت ۷ و نیم کیلومتر به پروژه گردشگری باغستان می رسد و دو دسترسی در سمت شرق ایجاد خواهد شد در ادامه نیز با اتصال عرشه پل بیلقان و باغستان در انتها به بزرگراه تهران – قزوین وصل خواهد شد.

رمضانی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه پیشکسوتان سهامداران این نظام هستند به اهمیت تجربیات اعضای مجمع پیشکسوتان استان البرز در کمک به مسئولان در استان اشاره و تصریح کرد:توقع ما از پیشکسوتان البرز کمک به مدیران استان برای بهسازی طرحهای استانی است.

رمضانی با اشاره به اینکه فرمانداری آماده همکاری و استفاده از تجربیات مجمع پیشکسوتان استان البرز است افزود: فرمانداری کرج آمادگی پذیرش نماینده مجمع پیشکسوتان را برای استفاده از نظرات کارشناسی آنان در اجرای طرحهای استانی دارد.

در ادامه دکتر صفری دبیر مجمع پیشکسوتان استان البرز با تشکر از فرماندار کرج بیان اینکه  مجمع پیشکسوتان گروهی سیاسی نیست و متعلق به گروه خاص و یک جناح نمی باشد تصریح کرد:اعضای مجمع پیشکسوتان البرز با کوله باری از تجربه و دانش و تعهد در خدمت همه مدیران جهادی استان برای اجرای امور مربوط به مردم است.

صفری با بیان اینکه مجمع پیشکسوتان استان البرز با تمام توان آماده همکاری و کمک به مدیران دولت سیزدهم در استان است اظهار داشت:مجمع پیشکسوتان استان البرز آماده همکاری با اتاق فکر فرمانداری کرج است.

دبیر مجمع پیشکسوتان استان البرز در بخش دیگری از سخان خود به برخی مشکلات در استان اشاره کرد و گفت: پایه هر توسعه ای امنیت است و مشکلاتی در این زمینه در استان وجود دارد .

وی با بیان اینکه ایران میان 10 کشور سانحه خیز  جهان قرار دارد گفت: متاسفانه 80 درصد کشور در معرض خطرات زلزله و 50 درصد در معرض خطرات سیل است.

وی افزود: مهاجرت بی رویه و وجود اتباع خارجی غیر قانونی از مشکلات خاص استان البرز است که متاسفانه به امنیت استان خدشه وارد کرده است ،که با ید برای آن فکر اساسی شود.

در ادامه حجت الاسلام رسولی رئیس مجمع پیشکسوتان استان البرز با اشاره به اینکه دولت سیزدهم بسیاری از نقایص دولتهای قبلی را برطرف کرده است و این موجب مباهات است گفت:مشروعیت نظام امری خلل ناپذیر است و مردم در مشروعیت نظام مقدس اسلامی هیچ شکی ندارند اما مقبولیت نظام با افکار عمومی قابل تنظیم است و همه تلاش مسئولان نظام باید بیش از گذشته متوجه رضایتمندی مردم باشد.

رسولی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت:متاسفانه برنامه ریزی قوی برای انتخابات وجود ندارد.به عنوان مثال رشد شهرکهای اقماری در کرج زیاد است و براین اساس افزایش تعداد صندوقهای رای یک راهکاراست برای مشارکت بیشتر مردم که باید مد نظر مدیران در استان باشد.

رئیس مجمع پیشکسوتان استان البرز با انتقاد از سیاستهای صداوسیما در استان البرز گفت: متاسفانه سیاستهای صداوسیما در استان کاملا خنثی است .

وی افزود:همه کسانی که پایگاههای مردمی در استان دارند باید وارد عرصه انتخابات شوند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی با رای حداکثری مواجه شود.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم کارهای بزرگی انجام شده است گفت: باید تمام تلاشهای دولت ایت الله رئیسی به مردم نشان داده شود.

در پایان اعضای مجمع پیشکسوتان استان البرز با بیان دیدگاهها و مشکلات استان البرز به گفتگو با فرماندار پرداختند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا