انتظامی

دستگیری سارقان قاپ زن در فردیس

دستگیری سارقان قاپ زن در فردیس

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان فردیس، اعضای باند سرقت با شیوه قاپ زنی دستگیر و 32 فقره سرقت با این شیوه در سطح شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد نادربیگی” جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر بیان داشت: به دنبال وقوع سرقت های مکرر تلفن همراه شهروندان با شیوه قاپ زنی در سطح شهر فردیس، دستگیری و شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: عوامل یگان امداد پلیس فردیس در حین گشت زنی در سطح شهر به يک دستگاه موتورسيکلت فاقد پلاک با 2 نفر سرنشین مشکوک که پس از تعقيب و مراقبت در حالي که قصد موبايل قاپي از یکی از شهروندان را داشتند از حضور پليس مطلع و اقدام به فرار کردند که با عکس‌العمل سریع مأموران دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در خصوص شیوه و شگرد سرقت این متهمان گفت: سارقان با شناسایی و تحت نظر قرار دادن سوژه های خود در محیط های خلوت اقدام به قاپیدن تلفن همراه شهروندان می کردند.
این مقام انتظامی خاطرنشان ساخت: متهمان در تحقیقات تکمیلی با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس آگاهی به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 32 فقره سرقت با شیوه قاپ زنی اعتراف کردند.
سرهنگ نادربیگی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد که از مکالمات طولانی مدت با تلفن همراه در اماکن عمومی خودداری کنند و در صورت دیدن حرکات مشکوک از افراد ناشناس، بلافاصله پلیس را در جریان موضوع قرار دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا