اجتماعی

کمیته مشترک نظارت و مدیران مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی البرز برگزار شد

کمیته مشترک نظارت و مدیران مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی البرز برگزار شد

جلسه مشترک اعضای کمیته نظارت و مدیران مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان البرز با هدف رفع مشکلات برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به کاربران جاده‌ای و تبیین شرایط نظارت بر این مراکز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، مریم یوسف‌زاده، مسئول مجتمع‌های خدماتی، رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از برگزاری جلسه مشترک اعضای کمیته نظارت و مدیران مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان در مجتمع نغمه سرای الموت خبر داد و اظهار کرد: این جلسه با هدف رفع مشکلات پیش‌روی مدیران مجتمع‌های خدماتی رفاهی برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به کاربران جاده‌ای و تبیین شرایط نظارت بر این مراکز برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه در این جلسه هریک از حاضران نظرات خود را بیان کردند و با همفکری و هم‌افزایی زمینه پشبرد اهداف این حوزه را بیش از پیش فراهم کردند، افزود: در نظر داریم این نشست‌ها را به صورت فصلی برگزار کنیم.
این مسئول در ادامه توضیح داد: در حال حاضر 11 مجتمع خدمات رفاهی در راه‌های مواصلاتی استان فعال هستند و به‌صورت مستقیم نظارت بر آنها توسط کمیته بازدید مشترک انجام می‌پذیرد.
وی افزود: کمیته بازدید مشترک نظارت بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، با حضور کارشناس اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، بهداشت اماکن استان، تعزیرات حکومتی استان، صنعت و معدن، شرکت ملی پخش، ستاد اقامه نماز و میراث فرهنگی برای افزایش خدمات مطلوب‌تر به مسافران، کنترل‌های نظارتی اعمال می‌کنند.
یوسف‌زاده با بیان اینکه مجتمع‌های خدماتی و رفاهی ملزم به ارائه خدمات مورد نیاز مسافران و زائران در مراکز بین راهی هستند، گفت: وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ها به طور مستمر توسط کمیته نظارت و کارشناسان بازدید ادارات راهداری شهرستان‌ها بررسی می‌شود.
مسئول مجتمع‌های خدماتی، رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پایان خاطر نشان کرد: زائران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمع‌های فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود می‌توانند به سامانه 141 مراجعه کنند.
لازم به ذکر است در این جلسه از کارشناسان بازدید مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان تقدیر شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا