انتظامی

اعتراف به 53 فقره سرقت اماکن خصوصی

اعتراف به 53 فقره سرقت اماکن خصوصی

فرمانده انتظامی استان از انهدام 2 باند سرقت اماکن خصوصی با اعتراف به 53 فقره سرقت در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.
سردار ” حمید هداوند ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان “ساوجبلاغ”، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.
وی افزود: ماموران با انجام چندین شبانه روز اقدامات پلیسی و میدانی موفق به شناسایی 2 سارق در این خصوص شده و با هماهنگی مقام قضائی سارقان مورد نظر در یک عملیات غافلگیرانه در سطح این شهرستان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند اما در مواجه با مدارک و مستندات موجود و در بازجوئی های ماموران به 53 فقره سرقت از اماکن خصوصی با همدستی 5 نفر دیگر اعتراف که همدستان آنان نیز در عملیات جداگانه دستگیر شدند.
این مسئول ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری 3 نفر مالخر در این خصوص بیان داشت: شیوه شگرد متهمان به این شکل بوده که با پرسه زنی در روستاهای اطراف باغات و ویلاهای خالی از سکنه را شناسایی می کردند و ساعات خلوت شبانه روز اقلام موجود در آنجا را به سرقت می بردند.
سردار هداوند در پایان خاطر نشان کرد: عدم رعایت نکات ایمنی و پرهیز از تجهیز اماکن به دوربین و قفل های ضد سرقت بخش قابل توجهی از علت وقوع سرقت ها را متوجه سهل انگاری شهروندان در عمل به توصیه های پلیس می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا