اقتصادی

با هدف رسیدگی به مشکلات انجمن تخصصی تولیدکنندگان قطعات خودرو استان البرز

با هدف رسیدگی به مشکلات انجمن تخصصی تولیدکنندگان قطعات خودرو استان البرز

نشست سرپرست اداره کل اموراقتصادی و دارایی استان البرز با تولیدکنندگان قطعات خودرو استان برگزار شد.

نشست سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز با انجمن تخصصی صنایع همگن تولیدکنندگان قطعات خودرو استان البرز در محل سالن جلسات اداره کل اموراقتصادی و دارایی استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز،حسین جلیل پیران سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز هدف از برگزاری این نشست را هم اندیشی و تبادل نظر جهت بررسی چالش ها و مشکلات حوزه بانکی انجمن تخصصی صنایع همگن تولیدکنندگان قطعات خودرو استان البرز عنوان کرد.

وی در این نشست که نمایندگان امور شعب بانکهای استان البرز نیز حضور داشتند؛ بر لزوم برگزاری نشست ماهانه اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز با تشکل ها و فعالان بخش خصوصی با هدف رسیدگی و پیگیری مشکلات و چالش های فعالین اقتصادی در حوزه کسب و کار و تاثیر آن بر توسعه و رونق اقتصادی استان تاکید کرد.

بنابراین گزارش، در این جلسه مقرر گردید انجمن تولیدکنندگان قطعات خودرو استان البرز طی مکاتبه ای چالش ها و مشکلات حوزه بانکی را به همراه شرح کامل موضوع، مستندات قانونی و پیشنهادات انجمن جهت رفع مشکل به اداره کل
امور اقتصادی و دارایی استان البرز منعکس نمایند و اقدامات لازم درخصوص برگزاری جلسه کارشناسی با حضور بانکها و نمایندگان انجمن تولیدکنندگان قطعات خودرو استان البرز جهت بررسی تخصصی چالشها و مشکلات موجود صورت پذیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا