اجتماعی

 نقش آفرینی مجموعه روابط عمومی در راستای پیشبرد اهداف سازمان موثر است

 نقش آفرینی مجموعه روابط عمومی در راستای پیشبرد اهداف سازمان موثر است

کارگاه آموزشی مختص مدیران روابط عمومی موسسات و مراکز تحقیقاتی ملی و استانی در مرکز امام خمینی برگزار شد .

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان تات؛ یدالله دالوند مدیرکل اداره روابط عمومی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در این کارگاه آموزشی ضمن محکوم کردن رژیم صهیونیستی در خصوص اقدامات جنایتکارانه در غزه بر نقش رسانه در تبیین عمق جنایات و مظلومیت مردم فلسطین تاکید کرد.

دالوند با اشاره به اثربخشی، تبیین و نقش آفرینی مدیران روابط عمومی موسسات و مراکز تحقیقاتی ملی و استانی در جهت اطلاع رسانی دستاورد های سازمان تات تصریح کرد:این سازمان نقش موثری در زندگی مردم با تامین امنیت غذایی پایدار، بهره وری در کشاورزی با استفاده از دانش فناورانه و تولید محتوای یکپارچه دارد.

وی با اعلام اینکه تا پایان سال جاری ۲۸ نفر مصاحبه شونده دهمین آزمون استخدامی کشور در روابط عمومی موسسات و مراکز استانی مشغول به کار خواهند شد اظهار امیدواری کرد با انتقال این تعداد نیروی انسانی شاهد افزایش اثربخشی و عملکرد روابط عمومی سازمان تحقیقات ، آموزش و ترویج کشاورزی خواهیم بود.

دالوند خلاقیت و نوآوری را یکی از ارکان مهم اثربخشی روابط عمومی دانست.

مدیر کل روابط عمومی سازمان تات، با تاکید بر رشد تکنولوژی‌های جدید در حرفه روابط عمومی گفت:خلاقیت و استفاده از این تکنولوژی‌های فناورانه، اخبار و محتواهای تولید شده در روابط عمومی موسسات و مراکز تحقیقاتی ملی و استانی را بیش از گذشته تاثیرگذار خواهد کرد.

وی بیان کرد: ایجاد امنیت غذایی و رفع چالش های بخش کشاورزی از ریل گذاریی‌های سازمان تات است.

دالوند افزود: نقش آفرینی مجموعه روابط عمومی با آموزش، ارتقاء و استفاده از هوش مصنوعی در راستای پیشبرد اهداف سازمان موثر است.

وی از برگزاری دو کارگاه دیگر تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: تبیین دستاوردهای سازمان تات در دولت مردمی سیزدهم بیش از پیش حائز اهمیت بوده است.

گفتنی است در این دوره مدیران روابط روابط عمومی موسسات و مراکز تحقیقاتی سوالاتی مطرح و توسط مدیر کل روابط عمومی سازمان تات پاسخ داده شد. همچنین کارگاه آموزشی خبر نویسی دو ساعته با حضور بحرینیان مدیر خبرگزاری ایانا برگزار شد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا