اجتماعی

نشست تخصصی کارگروه مجمع پیشکسوتان استان البرز با اعضای خانه مطبوعات

نشست تخصصی کارگروه مجمع پیشکسوتان استان البرز با اعضای خانه مطبوعات

 

نشست تخصصی کارگروه مجمع پیشکسوتان  و جمعی از خبرنگاران واعضای خانه مطبوعات استان البرز در خصوص بررسی و آسیب شناسی، طرح و پیگیری نقاط مثبت و ضعف مسائل استانی  و نیز ارائه راهکارهای مناسب در راستای توسعه و پیشرفت استان در حوزه های مختلف ،ومطالبه گری از مسئولان استانی انجام شد.

به گزارش خبرنگار پیام ما در این نشست صمیمانه حجت الاسلام رسولی رئیس مجمع پیشکسوتان استان البرز با بیان اینکه مجمع پیشکسوتان البرز با هدف شناسایی نارسایی های مدیریتی و ارائه راهکارهای مناسب در استان البرز تشکیل شده است تصریح کرد:امروز شاهد تلاش های مستمر مسئولان و مدیران استانی برای حل مشکلات مردم  هستیم ،اما در برخی امورضعفهای مدیریتی مشکلاتی را ایجاد می کند که با اندکی مشاوره و ارائه راهکار قابل حل است.

رئیس مجمع پیشکسوتان استان البرزافزود:مجمع پیشکسوتان البرز که شامل نیروهای باتجربه و دارای سوابق اجرایی در استان بوده و پایگاه های اجتماعی در استان را دارا هستند، در راستای این هم افزایی و تعامل و همفکری با مسئولین استان ،نشست های کارشناسانه برگزار ومشکلات و معضلات ارائه شده و ایده ها و نظرات و راهکارهای مناسب را به نهادهای حاکمیتی مربوطه اعلام  می کند.

حجت الاسلام و  المسلمین رسولی افزود: امروز شاهد آن هستیم مسوولان و مدیران تلاش های مستمری را برای حل مشکلات در پیش گرفته اند که انتظار می رود با همراهی نهادهای مردمی بتوان گام های موثرتری را در این زمینه برداشت..

در ادامه دکتر محمد صفری دبیر مجمع پیشکسوتان استان البرزبا بیان اینکه این مجمع  درکنار سایر نهادهای مردمی با هدف رصد مشکلات استان البرز و همراهی هرچه بیشتر با مسوولان و مدیران این استان برای حل مشکلات آن تشکیل شده است تصریح کرد:این مجمع با حضور اعضای متخصص درحوزه های مختلف که تجربه های قابل توجهی را به دلیل خدمات ارزنده طی سالیان متمادی داشته اند تشکیل شده تا در کنار مسوولان با شناسایی ظرفیت ها و چالش ها بتواند خدمات ارزنده تری را به مردم دهند.

این دیپلمات اسبق جمهوری اسلامی ادامه داد: استان البرز با وجود تنوع قومیتها و پتانسیلهای اقتصادی موجود در آن در صورت برنامه ریزی صحیح می تواند به یکی از قطبهای اقتصادی کشور تندیل شود و منشا اثری باشد برای آبادانی و رفاه مردم آن.

صفری با بیان اینکه مجمع پیشکسوتان  به دور از هرگونه خط و ربط سیاسی فقط با انگیزه ارائه راهکار به مدیریت استان تشکیل شده و اعضای آن که همه از پیشکسوتان و اعضای صاحب نظر در زمینه مسائل مختلف هستند با موشکافی مشکلات و مسائل با ایجاد اتاق فکر در کنار مسئولان اقدام به ارائه راه حل مشکلات می کنند.

در ادامه این نشست به پرسش و پاسخ میان خبرنگاران  و اعضای مجمع پیشکسوتان استان البرز سپری شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا