اجتماعی

جدیدترین پمپ بنزین استان البرز با نام تاراز راه اندازی شد

جدیدترین پمپ بنزین استان البرز با نام تاراز راه اندازی شد

با راه‌اندازی جایگاه تاراز درآزادراه شهید همت شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده های نفتی در استان البرز به 118 باب رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز، فهیمه قلندرزاده رئیس روابط عمومی این منطقه گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون شش جایگاه عرضه فرآورده های نفتی  در استان البرز راه اندازی و افتتاح شده است که جایگاه تاراز (نام کوهی در استان خوزستان) صد و هجدهمین آن می باشد.

قلندرزاد با اشاره به اینکه این مجتمع خدمات رفاهی توسط شرکت “احداث نگهداری و بهره برداری آزاد راه شهید همت کرج” احداث شده و در مجموع دارای 5 سکو، 15 تلمبه و60 نازل عرضه بنزین می باشد افزود: در آینده نزدیک سرای غذ ا(Food court)، شهربازی و هایپرمارکت این مجموعه نیز افتتاح خواهد شد.

رئیس روابط عمومی منطقه البرز عنوان کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت 6 هزارمتر و با سرمایه‌گذاری مبلغ 128 میلیارد تومان واقع در 9 کیلومتری آزاد راه تهران به کرج احداث شده است.

وی تأکید کرد: این پروژه از جمله طرح‌های اشتغال‌زایی است که با تکمیل مجتمع خدمات رفاهی آن 150 نفر به‌طور مستقیم مشغول به کار می شوند؛ از اهداف احداث این مجتمع خدمات رفاهی، توسعه خدمات دولت، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرسوخت‌رسانی خودروها، کاهش صف انتظار سوخت‌گیری و استفاده از توان بخش خصوصی برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا