انتظامی

اعتراف سارقان اماکن خصوصی به ۱۶ فقره سرقت در چهارباغ

اعتراف سارقان اماکن خصوصی به ۱۶ فقره سرقت در چهارباغ

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ از دستگیری 3 نفر از سارقان اماکن خصوصی با اعتراف به ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “کامران چراغی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع چند پرونده سرقت از اماکن خصوصی با شیوه و روش یکسان به پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ، تیم ویژه‌ای در این پلیس برای بررسی سرقت‌ها تشکیل شد.
وی افزود: بررسی‌های میدانی کارآگاهان از مناطق وقوع سرقت حکایت از این داشت که سارقان در گروه‌های2 و 3 نفره با استفاده از 2 دستگاه خودرو پژو و پیکان وانت وارد باغات و ویلاهای فاقد لوازم بازدارنده خالی از سکنه شده و اقلام و لوازم با ارزش موجود در آنجا را به سرقت می‌بردند.
فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ اضافه کرد: در ادامه با جمع‌بندی اطلاعات حاصل از تحقیقات و به کارگیری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، 3 سارق در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی هر 3 متهم دستگیر شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۱۶ فقره سرقت از باغات و ویلاهای شهرستان چهارباغ اعتراف کردند.
سرهنگ چراغی با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده گفت: با تکمیل پرونده همه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا