انتظامی

دستگیری خانم کلاهبردار در کرج

دستگیری خانم کلاهبردار در کرج

جانشین فرمانده انتظامی استان، گفت: خانمی که قصد داشت با همدستی مادرش با انجام اقدامات متقلبانه زمین هایی که در سال های گذشته به فروش رسانده بودند را بازپس گیری کرده و با قیمت بالاتر فروش برساند، توسط پلیس آگاهی استان دستگیر و روانه زندان شد.
سرهنگ “محمد نادر بیگی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری با شیوه فروش ملک غیر به اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
وی افزود: برابر بررسی‌های اولیه مشخص شد که خانمی از دختر خودش به جرم فروش مال غیر زمین‌های میراثی خانواده شکایت کرده و قصد داشته معاملات صورت گرفته مابین دخترش و خریداران املاک را با دستور قضایی فسخ کند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه زمین‌های موصوف بعد از انجام معاملات صورت گرفته مابین متهم و خریداران افزایش قیمت شدیدی را تجربه کرده بود، اضافه کرد: در ادامه روند پرونده کارآگاهان پلیس آگاهی با مشاهده رفتارهای مشکوک از سوی متهم و مادرش با انجام اقدامات تخصصی متوجه شدند که این افراد با هماهنگی قبلی قصد دارند با ابطال معاملات صورت گرفته املاک را به نام مادر متهم بازگردانده و سپس با جلب رضایت شاکیان، املاک را با قیمت بالاتر در بازار به فروش برسانند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با مشخص شدن زوایای پنهان پرونده هر 2 متهم دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا