انتظامی

نقش نگهبانان محله در پیشگیری از وقوع سرقت غیرقابل انکار است

نقش نگهبانان محله در پیشگیری از وقوع سرقت غیرقابل انکار است

 

ا

فرمانده انتظامی استان در نشست با استاندار و جمعی از موسسات حفاظتی و مراقبتی، گفت: نگهبانان محله در كاهش وقوع انواع جرائم به خصوص سرقت نقش موثری دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حمید هداوند” در این نشست با بیان اینکه نگهبانی برای تامین امنیت کار مقدسی است، بیان کرد: نگهبانان محله افرادی موثر در حوزه امنیت اجتماعی هستند و برای امنیت و آرامش مردم تلاش می کنند.
وی وجود نگهبان محله را در مناطق مسکونی یک ضرورت قطعی برای جامعه دانست و افزود: امروز وجود نگهبان محله از مرز نیاز عبور کرده و به یک ضرورت قطعی و اولویت اول برای کشور ما تبدیل شده است.
این مسئول ارشد انتظامی تصریح کرد: امروزه انتظامي با بيش از 200 نوع ماموريت مستقيم و غيرمستقيم تامين امنيت در تمام نقاط و بخش هاي كشور را بر عهده دارد و اين تنوع ماموريت و حساسيت وظيفه باعث شده است كه تمامي اقشار جامعه، نهادها و دستگاه ها براي انجام امور خود به نوعي با انتظامي تعامل داشته باشند.
سردار هداوند در پایان با اشاره به توسعه نگهبانان محله در سطح استان البرز، بیان داشت: نگهبانان به عنوان پل ارتباطي ميان مجموعه انتظامي و مردم هستند که با حضور فعال خود برای ارتقاء امنيت اجتماعي و پيشگيري از جرائم تلاش می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا