انتظامی

اجرای طرح ترخیص وسیله نقلیه توقیفی به مناسبت هفته ناجا درالبرز

اجرای طرح ترخیص وسیله نقلیه توقیفی به مناسبت هفته ناجا درالبرز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ازاجرای طرح ترخیص فوق‌العاده خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی به مناسبت هفته انتظامی دراین استان خبرداد.

سرهنگ ” حمداله رحمتی پور ” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار کرد: این طرح از امروز پنجشنبه سیزدهم مهر ماه به مدت ۲ هفته، شرایط ویژه‌ای برای رفع توقیف خودرو ها و موتورسیکلت های توقیفی درنظر گرفته شده که مالکان می توانند برای رفع توقیف وسیله خود اقدام کنند.
وی افزود: در این طرح امکان تقسیط جرائم تخلفات رانندگی، بخشودگی جرائم تاخیر در اخذ بیمه نامه شخص ثالث و محاسبه مبلغ پارکینگ بر اساس مبلغ مصوبه سال ۹۴ هیات دولت فراهم شده که مالکان وسیله نقلیه توقیف شده می توانند از این فرصت استفاده کنند.
سرهنگ رحمتی پور یادآورشد که این طرح شامل خودروهای دارای دستور قضائی نبوده و تا رفع دستور امکان ارائه خدمات برای این خودروها امکانپذیر نخواهد بود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز اظهار کرد : همچنین در هفته فراجا ساعات کار ادارات ستاد پلیس راهور این استان شامل اجرائیات، شماره گذاری، آزمایشات رانندگی، صدور گواهینامه، ترخیص و مرکز تعویض پلاک قزلحصار افزایش یافته تا ساعت ۱۶ به شهروندان ارائه خدمات خواهند داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا