انتظامی

فراجا و صدا و سیما نقش مهمی در ایجاد حس امنیت و امیدآفرینی در جامعه دارند

فراجا و صدا و سیما نقش مهمی در ایجاد حس امنیت و امیدآفرینی در جامعه دارند

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای استانی نقش فراجا و صدا و سیما را در ایجاد امنیت و امید آفرینی در جامعه بسیار مهم ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در راستای ارتقای سطح همکاری بین مجموعه انتظامی استان و مرکز صدا و سیمای استانی، سرهنگ “سید مرتضی موسوی” با مدیر کل صدا و سیمای استان دیدار و گفت و گو کرد.
سرهنگ موسوی در این دیدار با بیان اینکه فراجا و صدا و سیما نقش بسیار مهمی در ایجاد حس امنیت و امید آفرینی در جامعه دارند، گفت: با ارتقاء سطح همکاری‌های بین دو مجموعه می‌توان زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را از طریق افزایش آگاهی شهروندان محقق کنیم.
وی ضمن تقدیر از همکاری این مجموعه در پوشش برنامه‌های پلیس البرز، اضافه کرد: اجرای برنامه‌های تاثیرگذار در زمینه پیشگیری از وقوع جرائم و آگاهسازی شهروندان از برنامه‌های مهم اجرایی 2 مجموعه است.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز ضمن ابراز امیدواری برای ارتقاء همکاری‌های 2 مجموعه، خاطرنشان کرد: هدف نهایی پلیس و صدا و سیما خدمت صادقانه به شهروندان است و همواره ما در فرماندهی انتظامی استان آمادگی هرگونه همکاری با صداوسیمای استان را داریم.
سرهنگ موسوی در پایان ترویج و گسترش مقوله پایش و خود کنترلی را نیاز امروز جامعه عنوان کرد و بیان داشت: صدا و سیما یکی از پل های ارتباطی برجسته پلیس و مردم است و با انتشار آموزش های پلیسی و اخبار صحیح و به موقع، می تواند نقش موثری در افزایش احساس امنیت داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا