انتظامی

دستگیری 2 سارق اماکن خصوصی در مهرشهر کرج

دستگیری 2 سارق اماکن خصوصی در مهرشهر کرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری 2 سارق اماکن خصوصی با اعتراف به ارتکاب 11فقره سرقت در منطقه مهرشهر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “پیمان گودرزی” در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت متوالی اماکن خصوصی در منطقه مهرشهر کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار کلانتری 22 این شهرستان قرارگرفت .
وی، تصریح کرد: ماموران پس از بررسی سرنخ های موجود در مناطق وقوع سرقت و بکارگیری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 2سارق حرفه ای در این زمینه شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج خاطرنشان کرد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم و انجام هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر 2سارق را دستگیر و دربازرسی ازمخفیگاه آنان مقادیرقابل توجهی لوازم سرقتی کشف کردند.
سرهنگ گودرزی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 11 فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرده اند.
این مقام انتظامی در پایان بکارگیری دوربین مدار بسته را در پیشگیری از سرقت امکان بسیار موثر بیان کرد و گفت: در کنار تلاش شبانه روزی پلیس، شهروندان عزیز نیز بایستی با توجه به نکات پیشگیری از سرقت نقش خود در ارتقاء امنیت شهر را ایفا کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا