انتظامی

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان البرز به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان البرز به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم انقلابی، شهید پرور و ولایت مدار استان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار “حمید هداوند” آمده است:
هفته دفاع مقدس، يادآور رشادت ها و جانفشاني هاي ملتی بزرگ است كه در طول هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل استکبار جهانی و دست نشانده ی آن ها، با افتخار و اقتدار مقاومت كرده و حماسه اي جاودان و ماندگار بر صفحه تاريخ خلق کردند.
این هفته یادآور ایثار،جانبازي ها و فداكاري قهرمانانی است که درس مردانگی و عزت را از مكتب سیدالشهدا اباعبدالله الحسین (ع) آموختند و در این مسیر تا پای جان مردانه ایستادند.
رزمندگان جبه های حق علیه باطل در طول هشت سال جنگ نابرابر، تمام وجود خود را در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب،دین مبین اسلام، عزت، شرف و موجودیت کیان اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند و در ظل رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی امام امت (ره) حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به حیرت و تحسین برانگیخت.
اینجانب پیشاپیش فرارسيدن هفته دفاع مقدس را كه ویترین مجموعه اي از برجسته ترين افتخارات ملت ايران در دفاع از مرزهاي ميهن اسلامي و جانفشاني های دلاورانه در زیر پرچم برافراشته اسلام و قرآن است، به مردم انقلابی ،شهیدپرور و ولایت مدار استان البرز، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همرزمانم در فرماندهی انتظامی تبريک عرض می کنم.
سرتیپ دوم پاسدار “حمید هداوند”
فرمانده انتظامی استان البرز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا