انتظامی

اجرای طرح ویژه کنترل ترافیکی اطراف مدارس البرز

اجرای طرح ویژه کنترل ترافیکی اطراف مدارس البرز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: همزمان با بازگشایی مدارس طرح ویژه کنترل ترافیکی مدارس در این استان اجرا می شود.

سرهنگ “حمد الله رحمتی پور” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، افزود: این طرح توسط پلیس راهور استان البرز با انجام گشت های پیاده و خودرویی در معابر پر ترافیک ، تقاطع و مقابل مدارس اجرایی شده تا شاهد ترافیک روان در سطح استان باشیم.
وی درخصوص اقدامات ترافیکی پلیس راهور البرز اضافه کرد: برخورد قاطع با متخلفان ترافیکی، موتور سواران حادثه ساز، کنترل سرویس های مدارس از نظر استاندارد های حمل و نقل عمومی، بررسی کارشناسی و انعکاس به مراجع ذیربط در خصوص خط کشی، اصلاح هندسی معابر و نصب سرعت گیر در جلو مدارسی که در معابر اصلی قرار دارند، از اقدامات این طرح است .
رئیس پلیس راهور استان البرز بیان کرد: طبق سنوات گذشته به منظور تسهیل، نظم بخشی به ترافیک شهری ، از اول تا ۲۰ مهرماه تردد وسایل حمل و نقل سنگین از ساعت ۶ الی ۹ صبح در استان البرز محدود می شود.
این مقام انتظامی اظهار کرد: اجازه تردد به خودرو هایی با سرنشین اضافه داده نمی شود و با رانندگان متخلف برخورد جدی می شود.
وی یادآورشد: تعدادی از دانش آموزان مدارس البرز در قالب پلیس مهر آموزش های لازم راهنمایی و رانندگی را فرا گرفته اند و با پلیس همکاری خواهند کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا