انتظامی

تلاش قابل ستایش مامور وظیفه شناس ساوجبلاغ در دستگیری سارق خودروی سرقتی

تلاش قابل ستایش مامور وظیفه شناس ساوجبلاغ در دستگیری سارق خودروی سرقتی

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: یکی از ماموران وظیفه شناس پلیس این شهرستان علی رغم اینکه به وسیله خودرو سارق خودرو مورد آسیب قرار گرفت، با تلاش قابل ستایش خود موفق به دستگیری متهم و معرفی او به مرجع قضائی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” علی سلیمانی ” در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، یکی از ماموران پاسگاه انتظامی شهرک هیو این شهرستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، با مشاهده تردد یکدستگاه خودروی پژو 206 سرقتی اقدام به تعقیب و گریز خودروی مورد نظر کرد.
سرهنگ سلیمانی افزود: افسر گشت پاسگاه در حین تعقیب و گریز برای توقیف و دستگیری سارق خودروی سرقتی و علیرغم اینکه به وسیله خودرو سارق مورد آسیب قرار گرفت، با تلاش قابل ستایش خود موفق به دستگیری متهم و معرفی او به مرجع قضائی شد.
سرهنگ سلیمانی با اشاره به مساعد بودن وضعیت جسمانی این مامور وظیفه شناس، افزود: در این ماموریت یک نفر از سارق دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با بیان اینکه ماموران فراجا برای حفظ نظم و امنیت شهروندان تا پای جان ایستاده اند، خاطرنشان کرد: ایثار و از خودگذشتی بخش جدایی ناپذیر خدمت در سازمان پلیس است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا