اجتماعیاقتصادی

ساوجبلاغ ایستگاه دوم نماینده عالی دولت در اولین روز از هفته دولت

ساوجبلاغ ایستگاه دوم نماینده عالی دولت در اولین روز از هفته دولت

 

به گزارش خبرنگار روزنامه ایران در البرز؛ دکتر عبداللهی استاندار محترم البرز در گلزار شهدای شهرجدید مهستان در شهرستان ساوجبلاغ و غبارروبی و گلباران گلزار در عصر اولین روز از هفته حضور یافت .
اولین پروژه در شهر مهستان، آغاز عملیات اجرایی سالن چند منظوره در فاز ۴ شهر جدید مهستان بود که با اعتباری حدود ۱۲ میلیارد تومانی بود،در این آیین شهردار شهرجدید مهستان در جمع حاضران متعهد شد که این پروژه تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری شود.

در ادامه حضور استاندار در شهر مهستان ، بلوار امام علی (ع) با اعتباری حدود ۱۲ میلیارد تومان به مساحت ۵۰ هزار متر مربع افتتاح وزیر بار ترافیک شهری قرار گرفت.

کاروان نماینده عالی دولت و هییت همراه در ادامه مدرسه شهید البرزی با اعتباری حدود ۷ میلیارد تومان در شهرجدید مهستان افتتاح نمودند تا این فضای آموزشی محیای پذیرش دانش آموزان در سال تحصیلی جدید شود.
از پروژه های شاخص دیگر که در این شهرستان به بهره برداری رسید ، تجهیز ناوگان موتوری شهرداری هشتگردبا اعتبار ۱۸ ميليارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود.

عملیات اجرایی پل بر روی رودخانه فشند و خور با اعتباری فاز اول حدود ۴ میلیارد تومان در شهر هشتگرد مرکز شهرستان ساوجبلاغ نیز در این روز با حضور استاندار، حدادی نماینده مردم شهرستان، البرزی فرماندار و امام جمعه شهرستان آغاز شد.

 

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا