اجتماعیسیاسی

مدیریت مشارکتی استاندار البرز به افزایش مشارکت سیاسی در انتخابات منتهی شد

مدیریت مشارکتی استاندار البرز به افزایش مشارکت سیاسی در انتخابات منتهی شد

سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری کرج گفت: مدیریت مشارکتی و جهادی استاندار البرز به حضور حداکثری مردم در مسائل اجتماعی و افزایش مشارکت سیاسی در این استان ختم شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج، یحیی رمضانی صبح دوشنبه در برنامه زنده « البرز امروز ضمن محکومیت حمله تروریستی شاهچراغ و تسلیت شهادت و مصدومیت هموطنان عزیزمان در این حادثه، به تحلیلی از فرایند پیش ثبت نام های یک هفته اخیر در مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد پرداخت و اظهار داشت: با مدیریت عالی دکتر عبداللهی استاندار محترم در استان و ایجاد قرارگاه های مشارکت اجتماعی که در حوزه های اجتماعی، مسکن، اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد شده است امروز ما پاسخ مدیریت مشارکتی استاندار البرز را با حضور حداکثری مردم در مسائل اجتماعی مشهود و به عینه شاهد هستیم.

وی افزود: ماموریت های خود را به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال انتخابات با ۴ مولفه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت سرلوحه کار قرار داده ایم.

دکتر رمضانی در ادامه با بیان اینکه در دولت سیزدهم مشارکت عالی مورد انتظار است، گفت: مدیریت های میدانی در دولت سیزدهم عجین شده با مکتب و حرکت جهادی است و مدیران ما نیز باید از این تحرک و پویایی برای کار جهادی و حضور میدانی در صحنه برخوردار باشند و این مهم نیز در شهرستان کرج پیگیری، رصد و ارزیابی می شود.

سرپرست فرمانداری کرج گفت: در تلاش هستیم مشارکت عالی آنچه مورد انتظار در دولت محترم سیزدهم است را محقق نماییم.

دکتر رمضانی در ادامه مشارکت همگانی در مانور سیاسی انتخابات را وظیفه ای عمومی دانست و گفت: از هم استانی های می خواهیم که در این مانور سیاسی تا پایان فرایند انتخابات مشارکت ویژه خود را داشته باشند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا