آموزشاجتماعی

“نذر دانش” گامی نو در شناخت فضای مجازی

“نذر دانش” گامی نو در شناخت فضای مجازی

جمعی از مدرسین علوم نوآورانه فضای مجازی در استان البرز در اقدامی شایسته با برگزاری دوره های آموزشی رایگان ، شناخت ظرفیتهای فضای مجازی و بهره گیری از پتانسیلهای علمی نخبگان حوزه فناوری اطلاعات ، با نذر دانش و آموخته هایشان در موضوعات درآمد از هوش مصنوعی، درآمد از طراحی سایت ، کسب درآمد از فضای مجازی به یاری علاقمندان این حوزه آمده اند .

این دوره آموزشی رایگان با همت سازمان بسیج رسانه استان البرز و حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج با رویکرد شناخت پتانسیل و ظرفیتهای فضای مجازی در ۸ جلسه ۴ ساعته در سالن اجتماعات فرهنگسرای کوثر کرج برگزار می گردد.

موسوی‌زاده رئیس سازمان بسیج رسانه البرز با اعلام این خبر گفت : مدرسین این پنلهای آموزشی رایگان بهشته سادات محبوبیان متخصص دیجیتال مارکتینگ و کارشناس شبکه های اجتماعی به همراه مصطفی حکیمی کارآفرین برتر جوان کشور و کارشناس بازاریابی دیجیتال ، داوطلبانه دانش خود را وقف متقاضیان استفاده از فرصتهای فضای مجازی کرده اند که در نوع خود کم نظیر است .
وی افزود : با توجه به ایام برگزاری آیین گرامیداشت روز خبرنگار شرکت در این دوره برای خبرنگاران استان البرز فرصتی مغتنم است تا نخبگان رسانه استان بیشتر با امکانات فضای مجازی و ظرفیتهای آن آشنا شوند.

از مزیتهای این دوره تضمین شغل برای شرکت کنندگان است که آن را از دوره های مشابه رایج متمایز کرده است و متقاضیان اشتغال امکان کسب درآمد مناسب را پیدا می کنند .

آقای موسوی زاده در پایان گفت : مهلت ثبت نام و و شرکت در جلسات این دوره آموزش رایگان تا ۲۱ مرداد است و جلسات دوره از ۲۲ مرداد در سالن اجتماعات فرهنگسرای کوثر برگزار می شود .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا