اجتماعیاقتصادی

طرح الحاق یک هزار هکتار زمین مسکونی به شهر اشتهارد تصویب شد

طرح الحاق یک هزار هکتار زمین مسکونی به شهر اشتهارد تصویب شد

فرماندار اشتهارد از تصویب طرح الحاق یک هزار هکتار زمین به محدوده شهر اشتهارد برای ساخت مسکن به ویژه مسکن کارگری خبرداد .

ابراهیم کردلو”  افزود: این واحدهای مسکونی در قالب شهرک های ویلایی با طراحی یک ، ۲ و سه طبقه به تصویب کارگروه امور زیربنایی و شورای برنامه ریزی ، توسعه استان البرز رسیده است .

فرماندار اشتهارد گفت: در راستای تحقق سیاست های دولت مردمی سیزدهم گام بلند ساخت مسکن در قالب طرح های نهضت ملی مسکن و گروه های ساخت با کلنگ زنی این پروژه توسط استاندار محترم البرز در شهرستان اشتهارد برداشته خواهد شد.

وی افزود: طرح های مهم نهضت ملی مسکن در شهرستان اشتهارد در قالب شهرک ۵۰۰ هکتاری فرد آباد،پروژه ۷۳۴ واحدی مسکن کارگری شهر اشتهارد و طرح مهم الحاق یک هزار هکتار به محدود شهر اشتهارد برای ساخت مسکن است .

فرماندار اشتهارد یادآور شد: پیش از این نیز پروژه ساخت مسکن کارگری در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع در شهرک صنعتی اشتهارد شروع شده بود که در مراحل تکمیل است و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

کردلو افزود: علاوه بر طرح‌های فوق، ۲۷۲ واحد مسکن نیز در قالب گروه های ساخت شخصی ساز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اشتهارد از جمله طرح های دیگر ساخت مسکن در جهت اجرای دستورات رییس جمهور و سیاست های دولت سیزدهم عملیاتی شده است‌.

فرماندار اشتهارد در پایان گفت: با اجرای این طرح های مهم تب قیمت بالای مسکن در شهرستان اشتهارد کنترل خواهد شد.

شهرستان اشتهارد با دارا بودن سه شهرک صنعتی بزرگ و بیش از ۴۰ هزار نیروی کار در اولویت ساخت مسکن کارگری متولیان امر قرار گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا