انتظامی

12 فقره سرقت از اماکن خصوصی مناطق “ابریشم” و “مهدی آباد”

12 فقره سرقت از اماکن خصوصی مناطق “ابریشم” و “مهدی آباد”

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ از دستگیری 2 سارق اماکن خصوصی با اعتراف به ۱۲ فقره سرقت از باغات مناطق شهرک ابریشم و مهدی آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “کامران چراغی” با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغات مناطق مهدی آباد و شهرک ابریشم با شیوه و شگرد مشابه، بررسی موضوع توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ آغاز شد.
وی اضافه کرد: در ادامه با انجام اقدامات اطلاعاتی 2 نفر از سارقان سابقه‌دار سطح حوزه که اقدام به ارتکاب این سرقت‌ها کرده بودند شناسایی شدند که با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهمان مدتی قبل به جرم سرقت توسط پلیس آگاهی استان البرز دستگیر و به زندان منتقل شده اند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه با هماهنگی‌های صورت گرفته متهمان از زندان به پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ منتقل و در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۱۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی در مناطق شهرک ابریشم و مهدی آباد اقرار کردند.
فرمانده انتظامی چهارباغ با اشاره به شناسایی همه مالباختگان این پرونده گفت: همچنین یک مالخر اموال مسروقه نیز در خصوص این پرونده دستگیر و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ چراغی در پایان پیشگیری از وقوع سرقت را امری ضروری برشمرد و گفت: می توان با رعایت نکات پیشگیری از سرقت از جمله نصب دوربین مداربسته و تجهیز اماکن خصوصی به قفل‌های ضد سرقت از رسیدن سارقان به اهدافشان پیشگیری کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا