گردشگری

ظرفیت‌های بسیار البرز برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری سلامت

ظرفیت‌های بسیار البرز برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری سلامت

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به قابلیت‌ها و اهمیت توسعه گردشگری سلامت در البرز ظرفیت سرمایه گذاری در زمینه تقویت زیرساخت‌های گردشگری سلامت را بسیار مناسب عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز مدیر کل میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی البرز در اولین جلسه هماهنگی تشکیل کمیته مشترک گردشگری سلامت استان که با حضور دکتر پناهی فعال حوزه گردشگری سلامت، معاونان و کارشناس حوزه گردشگری سلامت البرز برگزار شد، بر ضرورت توسعه گردشگری سلامت در البرز تأکید کرد.
رحیم خاکی در این جلسه با توجه ضرورت و اهمیت گردشگری سلامت و وجود ظرفیت‌های پرشمار این حوزه در البرز، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری سلامت مانند دهکده‌های سلامت، بایوهتل‌ها و … را نیازمند تهیه بسته‌های منسجم سرمایه گذاری در این زمینه و ارائه به سرمایه گذاران بالقوه برشمرد.
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز تلاش برای ایجاد کمیته مشترک حوزه گردشگری سلامت البرز را به همت دست‌اندرکاران و دستگاه های اجرایی مرتبط استان امری مهم برشمرد و توسعه گردشگری سلامت در البرز را منوط به تعامل همه جانبه قلمداد کرد.
در این جلسه دکتر محمد پناهی فعال حوزه گردشگری سلامت کشور به عنوان صاحب نظر و از ایده پردازان گردشگری سلامت در کشور نکات تخصصی در حوزه گردشگری سلامت را مطرح کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا