انتظامی

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 23 فقره سرقت در ساوجبلاغ

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 23 فقره سرقت در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی شهرستان “ساوجبلاغ” از دستگیری 3 نفر از سارقان اماکن خصوصی با اعتراف به 23 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علی سلیمانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در مناطق مختلف “ساوجبلاغ”، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.
وی افزود: پس از بررسی های میدانی، ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی 3 نفر از سارقان دخیل در سرقت های به وقوع پیوسته شده و با هماهنگی قضائی آن ها را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود در “بخش چندار” دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند اما در مواجهه با مدارک و مستندات موجود و در بازجوئی ها به 23 فقره سرقت از باغ ها و اماکن خصوصی خالی از سکنه در سطح شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان “ساوجبلاغ” در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: رعایت نکات ایمنی، یک اصل مهم در پیشگیری از وقوع جرائم است که هم افزایی و همراهی شهروندان با پلیس می تواند زمینه های شکل گیری جرم را کاهش دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا