ورزشی

برگزاری مجمع سالیانه هیئت ورزشهای همگانی استان البرز

برگزاری مجمع سالیانه هیئت ورزشهای همگانی استان البرز

مجمع سالیانه هیئت ورزشهای همگانی البرز صبح روز سه شنبه (27 تیر 1402) در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ این مجمع با حضور خلیلی سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی، فروغی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز، مقصودی سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل، رحمتی رئیس هیئت ورزشهای همگانی و اعضای مجمع هیئت در سالن اجتماعات اداره کل انجام گرفت.
در این مجمع گزارش عملکرد ورزشی و مالی هیئت در سال 1401 و برنامه های سال جاری توسط رئیس، دبیر و خزانه دار هیئت به اطلاع مجمع رسید و مورد تایید و تصویب اعضا قرار گرفت.
فروغی در ابتدای مجمع با بیان این که ” هیئتی مانند ورزشهای همگانی به اندازه یک اداره کل مشغله دارد ” اظهار کرد: کار در ورزش البرز و کرج بسیار سخت است، اما همه ی ما وظیفه داریم این مسیر را با همچنان با صلابت و پر تلاش ادامه دهیم.
وی با اشاره به این که ” مسائل کشور در موضوع فاف و حجاب برای ما بسیا مهم و تعیین کننده است ” گفت: کسانی که از ساختار قانون خارج شده و به قانون کشور در حوزه عفاف و حجاب اهمیت نمی دهند، نباید در هیئت های ورزشی مسئولیت داشته باشند.
در ادامه خلیلی با بیان این که ” بزرگترین کار ما این است که مردم به ورزش احساس نیاز کنند ” عنوان کرد: تمام تلاش‌های ما و زحماتی که شما می کشید در جمله کوتاه مقام معظم رهبری که فرمودند: ” ورزش کلید سلامتی است ” به بهترین شکل ممکن تبئین شده است
وی افزود: از اساسی ترین سیاست‌های فدراسیون ورزشهای همگانی این است که ورزش براحتی در دسترس مردم قرار گرفته و همه اقشار به سادگی بتوانند به آن بپردازند.
سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی تصریح کرد: هدف ما این است که مردم را به تحرک و پویایی وا داشته و در جامعه نشاط ایجاد شود که اگر بتوانیم این فرهنگ سازی و نیاز را در مردم ایجاد کنیم، به هدف خود رسیده ایم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا