اجتماعیساوجبلاغ

مجمع جوانان شهرستان ساوجبلاغ معرفی شدند

 مجمع جوانان شهرستان ساوجبلاغ معرفی شدند

صبح دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲، جلسه معارفه اعضای مجمع جوانان شهرستان ساوجبلاغ با حضور دکتر البرزی فرماندارشهرستان ساوجبلاغ، معاون سیاسی-امنیتی واجتماعی فرمانداری، مشاور جوان فرمانداری و اعضای مجمع در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در این جلسه با تأکید بر شکوفا کردن استعدادهای جوانان، گفت: مدیران و خدمتگزاران بایستی ظرفیت ها و استعدادهاي بالقوه جوانان را شناسایی و با مطالعه و برنامه ریزی، به بالفعل و شکوفا شدن آن کمک نمایند.
دکتر البرزی افزود: جوانان ما دارای انرژی‌های فشرده‌ای هستند و باید برایشان فضایی مناسب ایجاد کنیم تا جوانان فرصت عرض اندام و عرضه توانایی‌های خودشان را داشته باشند که این هدف را توانستیم تا حدودی با برگزاری جشنواره جوان برتر در این شهرستان محقق نماییم.
وی تصریح کرد: باورمان به حوزه جوانان، باوری قلبی است و استفاده از ظرفیت آنان باوری عینی است و جوانان می توانند با تشکیل اتاق فکر در حوزه های مختلف کمک کار مدیران شهرستان باشند.
دکترالبرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در پایان بر امیدآفرینی برای مردم تأکید کرد و گفت: هرکسی که به نظام و ولایت اعتقاد دارد، باید در مسیر جهاد تبیین گام بردارد و برای مردم امید آفرینی کند.
در پایان این نشست، احکام ۱۷ نفر از اعضای مجمع جوانان شهرستان ساوجبلاغ توسط دکترالبرزی به آنان اعطا شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا