اجتماعیفرهنگی

ساماندهی ویترین‌ها و مانکن‌های مغازه‌ها در البرز ضروری است

ساماندهی ویترین‌ها و مانکن‌های مغازه‌ها در البرز ضروری است
عکس آرشیوی است

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز گفت: لازم است ستاد ساماندهی ویترین‌ ها و مانکن های مغازه های سطح شهر در البرز تشکیل شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز سعید جابری انصاری با تاکید بر ضرورت نظارت و بازرسی از مراکز عرضه پوشاک در سطح شهر گفت: باید بازرسانی متشکل از اتحادیه، اتاق اصناف و نمایندگان سایر دستگاه‌های مرتبط بازدید از وضعیت موجود ویترین های عرضه پوشاک را در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره بر ضرورت ترویج الگوهای مناسب برای پوشش مانکن و چیدمان مغازه ها به منظور ممانعت از فرهنگ مدگرایی اظهار کرد: دستگاه های مرتبط باید اهتمام ویژه و اقدام مناسب فرهنگی داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ساماندهی ویترین های سطح شهر را از حقوق شهروندان دانست و تصریح کرد: ویترین های سطح شهر یکی از راههای نفوذ دشمنان به فرهنگ ما و موجب ورود آسیبهای اجتماعی بیشتر و عادی انگاری بی حجابی در جامعه خواهد بود.

وی با بیان اینکه ویترین مجتمع‌های تجاری در قبضه پوشاک قاچاق درآمده است گفت: اتحادیه پوشاک و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بازدیدهای میدانی خود را برای نظارت و ساماندهی ویترین های سطح شهر و مجتمع های بزرگ تجاری در استان آغاز کنند.

جابری انصاری بر نظارت مستمر و جدی بر فعالیت واحدهای صنفی تاکید کرد و افزود: در صورت مشاهده و گزارش تخلف با واحد صنفی متخلف باید برخورد قانونی شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا