انتظامی

کشف حدود سه تن مواد مخدر

کشف حدود سه تن مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزارو ۹۵۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده است.

سردار ” حمید هداوند” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار کرد: از مجموع مواد کشف شده ۷۱۴کیلوگرم درداخل استان و ۲هزارو ۲۴۱ کیلوگرم طی عملیات مشترک با سایر استان های بوده است .
وی افزود: در این مدت ۱۷۲ قاچاقچی، یک هزارو ۹۷۶ توزیع و نگهدارنده مواد مخدر دستگیرشده و ۷۴۶ خودروی سبک و سنگین از قاچاقچیان کشف شد.
فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت سه هزار و ۱۶ معتاد متجاهر در استان البرز جمع آوری شده و به اردوگاه ماده ۱۶ معرفی شدند.
سردار هداوند دربخش دیگری ازسخنان خود به طرح ویژه جمع آوری معتادان متجاهر اشاره کرد وافزود: طرح جمع آوری این معتادان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و در صورت وجود ظرفیت های مناسب، پلیس آمادگی کامل برای جمع آوری آنها در کم ترین زمان را دارد.
این مقام انتظامی افزود: طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر با جدیت در سال جاری نیز استمرار می یابد .
سردار “هداوند” خاطرنشان کرد که یکی از اولویت‌های مهم پلیس البرز مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر بوده و خانواده ها به عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر با مراقبت بیشتر از فرزندان خود هستند.
سردار هداوند از مردم خواست در صورت هرگونه اطلاعات در خصوص عرضه و فروش مواد مخدر مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
وی با تاکید بر این موضوع که برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است، گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ با جدیت برخورد می کند و اجازه نمی دهد که جامعه از سوی این افراد نا امن شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا