انتظامی

دستگیری سارق حرفه ای خودرو و محتویات داخل خودرو با 40 فقره سرقت در “نظرآباد”

دستگیری سارق حرفه ای خودرو و محتویات داخل خودرو با 40 فقره سرقت در “نظرآباد”

جانشین انتظامي استان البرز از دستگیری یک سارق حرفه ای خودرو و محتویات داخل خودرو با اعتراف به 40 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سرهنگ “محمد نادربیگی” در تشريح اين خبر گفت : در روزهای اخير در پی اعلام گزارش هایی مبنی بر سرقت محتویات داخل خودرو ، موضوع در قرارگاه تشديد مبارزه با سرقت پليس این شهرستان مطرح و بررسی موضوع به پلیس آگاهی محول شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: در مراحل تحقيقات میدانی سرنخ هايي از یک سارق سابقه دار مشاهده و سرانجام مأموران موفق شدند، در عملیاتی غافلگیرانه او را در مخفيگاهش در شهرستان همجوار دستگير و 2 دستگاه خودرو سرقتی، تعدادی ضبط، باند، دزدگير، زاپاس و آچار آلات کشف كنند.
وی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته با مشاهده شواهد و مستندات قانونی پلیس ، در نهایت به 40 فقره سرقت محتویات داخل خودرو و خودرو در شهرستان های نظرآباد ، ساوجبلاغ ، اشتهارد ، کرج ، قزوين ، گيلان و مازندران اعتراف و با قرار 150 میلیارد ریالی مرجع قضائی روانه زندان شد.
سرهنگ “نادربیگی” در خاتمه ضمن بیان اینکه مالباختگان شناسایی و اقلام سرقتی تحویل آنان شده، افزود: برخورد با سرقت یکی از اولویت های اصلی پلیس در سال جاری است و در راستای پیشگیری از وقوع سرقت، شهروندان می توانند فعالیت های مشکوک افراد در محیط اطرافشان را به پلیس گزارش کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا