اجتماعیساوجبلاغ

نشست معتمدین و پیشکسوتان استان البرز با فرماندار شهرستان ساوجبلاغ

نشست معتمدین و پیشکسوتان استان البرز با فرماندار شهرستان ساوجبلاغ

طی نشستی با حضور معتمدین و پیشکسوتان استان البرز و دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، مسائل و موضوعات مختلفی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دکتر البرزی در این جلسه با اشاره به گوشه هایی از عملکرد خدمتگزاران دولت سیزدهم در شهرستان ساوجبلاغ گفت: با نگاه جهادی، حرکت‌های جهشی و تلاشهای شبانه روزی، توانستیم گره هایی را که سالها بی تکلیف مانده بود، باز نمائیم.
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ افزود: برای به روز رسانی و جبران عقب ماندگیها و کمبودهای به جا مانده از قبل، ستاد توسعه‌ پایدار شهرستان و کارگروه های مربوطه را تشکیل دادیم که تا کنون کارهای خوبی در این راستا انجام شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در پایان امسال تصریح کرد: تمامی تلاش خودمان را برای تحقق دواستراتژی مهمِّ مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح معطوف خواهیم کرد و وظیفه داریم با کار شبانه روزی، ضریب رضایت مردم را از نظام و حاکمیت افزایش دهیم.
در این نشست، معتمدین و پیشکسوتان استان البرز با تقدیر از عملکرد و فعالیت یکساله فرماندار شهرستان ساوجبلاع، به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.
در پایان با اهدای لوح سپاس و تابلوی مصوّر کربلای مُعلّا، از دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا