انتظامی

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال

 

رئیس پلیس راه استان از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال از امروز چهارشنبه تا روز جمعه ۱۲ خرداد ماه جاری در محدوده استان البرز خبر داد.

سرهنگ “پیمان کرمی” روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: بر این اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه و از ساعت ۹ صبح روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد یک طرفه شده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از 3 ساعت بعد تا پایان تخلیه بار ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع می شود.
وی یادآور شد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۵ خرداد ماه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا پایان تخلیه ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد شد.
سرهنگ کرمی افزود: طی مدت اجرای محدودیت نیز تردد موتورسیکلت در این محور ممنوع است.
رئیس پلیس راه استان خاطرنشان ساخت: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی در جاده‌های استان البرز مستقر شده اند.
وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فراجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
گفتنی است، 18 درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در راه‌های این استان افزوده می شود، جاده کرج-چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا