گردشگری

اهتمام ویژه نماینده مجلس بر پیگیری معضلات آثار تاریخی و گردشگری البرز

در دیدار دکتر خاکی با نماینده مردم در مجلس:

اهتمام ویژه نماینده مجلس بر پیگیری معضلات آثار تاریخی و گردشگری البرز

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در نشست صمیمی با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از پیگیری ویژه معضلات به خصوص در حوزه آثار تاریخی و گردشگری در البرز خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز رحیم خاکی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با حضور در دفتر علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد به دیدار و صحبت پیرامون مسائل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز پرداخت.
در این دیدار عباسی ضمن تبریک انتصاب دکتر خاکی به عنوان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: استان البرز با توجه به نزدیکی به پایتخت ظرفیت خیلی خوبی در زمینه گردشگری دارد.
نماینده مردم در مجلس با اشاره به اینکه باید اهتمام ویژه‌ای به خصوص در زمینه میراث‌فرهنگی و گردشگری وجود داشته‌باشد، از پیگیری موضوعات و معضلات این حوزه خبر داد.
عباسی رسیدگی به آثار تاریخی را برای جذب گردشگران مهم تلقی کرد و گفت: توسعه گردشگری یکی از مهمترین منابع درآمد در کشور و استان است که باید با توجه ویژه‌ای به آن پرداخته شود.
توجه ویژه به تسریع در امور سرمایه‌گذاران
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز نیز در این نشست پیگیری و تأکید نمایندگان مجلس در مورد معضلات این حوزه در استان را باعث توسعه هر چه بیشتر گردشگری عنوان کرد.
خاکی رفع چالش‌ها و تسریع در رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران را از دیگر موارد مهم عنوان کرد و افزود: رونق بخشی به میراث تاریخی، همچنین توسعه گردشگری، صنایع‌دستی در استان البرز باعث هویت‌بخشی به این استان و از اهداف مد نظر است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا