اقتصادی

مولدسازی دارایی های دولت ، فرصت مناسبی برای رشد اقتصادی ،ایجاد اشتغال و تحولات اجتماعی استان البرز است

مولدسازی دارایی های دولت ، فرصت مناسبی برای رشد اقتصادی ،ایجاد اشتغال و تحولات اجتماعی استان البرز است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز گفت: مولدسازی دارایی های دولت، فرصت مناسبی برای رشد اقتصادی،ایجاد اشتغال و تحولات اجتماعی استان البرز است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز؛رضا جعفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز  از برگزاری 17جلسه با دستگاه های اجرایی استان البرز با هدف شناسایی اموال مازاد دولتی آنها برگزار شد که در نهایت  50 ملک در استان البرز شناسایی و معرفی شد.

وی افزود: تا قبل از مصوبه سران قوا و در سالهای 98لغایت 1401 حدود200 میلیون تومان فروش داشتیم  ولیکن در حال حاضر 21 هزار میلیارد تومان شناسایی شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز خاطرنشان ساخت: استان البرز جهت دستیابی به رشد اقتصادی 4/7 درصدی نیازمند 96 هزار میلیارد تومان منابع مالی دارد و بخش کمی از محل اعتبارات عمرانی و هزینه ای استان قابل تامین می باشد و مولدسازی دارایی های دولت می تواند فرصت مناسبی برای رقم زدن رشد اقتصادی استان البرز و ایجاد اشتغال و تحولات اجتماعی باشد.

جعفری به برنامه های اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز در سال 1402 در حوزه مولدسازی دارایی های دولت اشاره و بیان کرد:تشکیل جلسات تخصصی با دستگاه های اجرایی،برگزاری همایش استانی مولدسازی دارایی های دولت و آموزش کاربران سامانه سادا از جمله برنامه های این اداره کل در سال جاری می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا