اجتماعی

مدیر مرکز علمی کاربردی خانه کارگر کرج تقدیر شد

همزمان با هفته کارگر و منزلت کار و به واسطه ترویج معارف دفاع مقدس:

مدیر مرکز علمی کاربردی خانه کارگر کرج تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز ، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز صبح امروز در محل مرکز علمی – کاربردی خانه کارگر کرج در نشستی با «کرمعلی سامانی پور» مدیر و «محبوبه سامانی‌پور» معاون این مرکز، ضمن تبریک هفته کارگر و منزلت کار، از اهتمام پرسنل و مدیران این مجموعه علمی دانشگاهی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر کرد.

سردار اسلامی در این نشست با تاکید بر به اینکه همه ما در هر جایگاهی به شهدا مدیون هستیم، اظهار داشت: معرفی سیره شهدا و یادآوری فداکاری و جانفشانی آن‌ها در راه حفظ میهن اسلامی به مردم و به ویژه نسل جوان کمترین کاری است که می‌توان در جهت ادای دین به شهدا و ایثارگران انجام داد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در این جلسه با بیان اینکه در جهت تبیین و تشریح فرهنگ ایثار و شهادت باید از راهکار‌های نوین و خلاقانه‌ای استفاده شود، تصریح کرد: اساتید درس دفاع مقدس باید با زبان جوانان امروزی آشنا باشند و ضمن بهره گیری و آشنایی از فناوری‌های روز، باید فضایی صمیمانه جهت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس فراهم آورند.

وی افزود: در برابر پاسداشت تاریخ دفاع مقدس و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس مسئول هستیم و هر فرد یا گروهی که در این زمینه مشارکت داشته باشد بدون تردید از شفاعت شهدا و امام شهدا در روز قیامت برخوردار خواهد بود و اجر و پاداشش نزد پروردگار محفوظ خواهد بود.

در این جلسه همچنین مدیر مرکز علمی کاربردی خانه کارگر کرج ضمن تاکید بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا، به ارائه گزارشی در خصوص عملکرد مجموعه تحت مدیریتش به ویژه در زمینه تدریس درس دفاع مقدس پرداخت.

همچنین در این جلسه «سید رضا طاهری» معاون آموزش و پژوهش و محمود میری مسئول حفاظت و اطلاعات این اداره کل به تشریح وضعیت آموزش درس دفاع مقدس در استان البرز و ضرورت هم اندیشی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در امر آموزش معارف دفاع مقدس پرداختند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا