اجتماعیفرهنگی

از هر نوع همکاری با نهادهایی که موجب همگرایی فعالان فرهنگی استان شود، استقبال می شود

از هر نوع همکاری با نهادهایی که موجب همگرایی فعالان فرهنگی استان شود، استقبال می شود

 

 

مشاور استاندار و مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری البرز گفت: از هر نوع همکاری با دستگاه ها، ادارات، ارگان ها و نهادها که موجب همگرایی دغدغه مندان و فعالان فرهنگی استان شود، استقبال می کنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، آقایی در نشست با بانوان تأثیر گذار و فعال فرهنگی استان که به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت:
در جهت ایجاد همگرایی و کار شبکه ای میان تمامی دغدغه مندان و فعالان فرهنگی و اجتماعی از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

آقایی با حمایت از برنامه های اعلام شده اظهار داشت: از جمله؛ ضرورت های فعالیت های فرهنگی، همگرا شدن و تعریف فعالیتهای مشترک و شبکه ای ای می باشد.
آقایی گفت: تا زمانیکه دغدغه مندان و فعالین فرهنگی بصورت جزیره ای و فردی فعالیت نمایند، ضمن اتلاف انرژی ها و اعتبارات، قطعا نتیجه ی مطلوب حاصل نخواهد شد.
وی در این نشست با استقبال از طرح ها و برنامه های به روز و کاربردی سازمان تبلیغات با رویکرد تحولی و جدید، تصریح کرد:کارگروه های هفتگانه ی اداره کل بانوان آمادگی همکاری و اجرای طرح های مرتبطِ تبلیغات اسلامی را داراست و این طرح ها پس از بررسی در هیئت اندیشه ورز اداره کل بانوان و تأیید این شورا، به کارگروه ها ابلاغ خواهد شد.
در این نشست مشاور امور زنان و خانواده اداره کل تبلیغات اسلامی برنامه های راهبردی و عملیاتی نهضت پیشرفت زنان را تبیین نمود و اظهار داشت: برنامه های تدوین شده با رویکرد تبیینی با برگزاری جشنواره حرف آورد و توانمندسازی مبلغات، دختران پیشرو با تربیت مربیان با هدف هویت بخشی و کنشگر شدن آنها، عفاف و حجاب با برگزاری جشنواره گوهرشاد، محله همدل با برگزاری جشنواره محله همدل، جوان سازی جمعیت و طرح 1440 می باشند که در دستور کار این اداره کل قرار دارد و نیازمند یاری و همکاری کلیه دستگاههای اجرایی و فعالین اجتماعی و فرهنگی می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا