اجتماعیاقتصادی

افتتاح طرحهای اشتغالزایی تعاونی استان البرز همزمان با سراسر کشور

افتتاح طرحهای اشتغالزایی تعاونی استان البرز همزمان با سراسر کشور

 

با حضور معاون اول رئیس جمهور، ۸۸۸ طرح تعاونی به ارزش پنج هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۶ هزار نفر  با حضور معاون اول رییس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانسی به بهره برداری رسید.

با حضور دکتر محمد مخبر و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، رئیس اتاق تعاون و مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در دفتر معاون اول ریاست جمهوری و شماری از تعاونگران کشور ، ۸۸۸ طرح تعاونی به ارزش پنج هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۶ هزار نفر در سراسر کشور به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در حاشیه این افتتاح گفت: در این افتتاح همزمان با کشور ، تعداد طرح های تعاونی قابل افتتاح در استان البرز شامل هشت تعاونی با نرخ اشتغال زایی ۲۹۹ نفر و سرمایه گذاری ۱۱۵ میلیارد تومانی بوده است که این هشت تعاونی توسط ۴۲۰ نفر عضو تشکیل و دایر شده است.

عبدالله دارایی در ادامه گفت: سرانه اشتغال دائم در هر طرح به صورت میانگین ۳۷ نفر و سرانه سرمایه‌گذاری به ازای هر شغل دائم ۳۸۰ میلیون تومان برآورد می شود و تعداد پنج طرح تولیدی نیز با اشتغال ۱۴۴ نفر و سرمایه‌گذاری ۶۲ میلیارد تومانی و تعداد سه طرح خدماتی با اشتغال ۱۵۵ نفر و سرمایه‌گذاری ۵۳ میلیارد تومانی در این آیین بصورت همزمان به بهره برداری رسید.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطر نشان کرد: این ۸ طرح تعاونی مستقر در مناطق شهری و شهرک‌های صنعتی و بیشترین اشتغال دائم و سرمایه‌گذاری در بخش تولید مربوط به طرح مهندسی خودروی آبان توسعه با تعداد ۷۰ فرصت و مبلغ ۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا