ساوجبلاغکسب و کار

 یکی از شرایط صدور و تمدید پروانه کسب رعایت کردن شئونات اسلامی در واحد صنفی است

 یکی از شرایط صدور و تمدید پروانه کسب رعایت کردن شئونات اسلامی در واحد صنفی است

بهنام میرزائیان با گرامی داشت یاد وخاطر شهدا و ایثارگران و تسلیت به مناسبت فرارسیدن شب های قدر گفت: هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان ساوجبلاغ همواره سعی می‌کند با تعامل و همکاری که با کسبه و بازاریان دارد و در راستای اصول و قوانین جمهوری اسلامی برنامه های خود را تدوین وابلاغ می‌نماید. یکی از شروط صدور و تمدید پروانه کسب رعایت شئونات اسلامی در واحد صنفی است.

رئیس اتاق اصناف در ادامه افزود: کارگروه حجاب و عفاف در اتاق اصناف شهرستان ساوجبلاغ در سال ۱۴۰۱ تشکیل شد و از مهمترین کارها، تذکر لسانی، ارسال پیامک مبنی بر رعایت حجاب و شئونات اسلامی به تمام صنوف تا به امروز صورت گرفته است‌ و انتظار داریم که نهادهای قضایی و انتظامی در این کار به عنوان حامی همراه ما باشند.

بهنام میرزائیان آموزش به آمران امر به معروف را نیاز دانست و گفت: در پایگاه بسیج اتاق اصناف همکاران خانم به عنوان آمر فعالیت می‌کنند که این خواهران در کنار بازرسان اتاق اصناف نیاز به آموزش های دارند که باید آموزش اصولی به آنها داده شود و در ضمن باید یک ضمانت اجرایی برای آمران امر به معروف تعریف شود تا این عزیزان با دلگرمی و پشتوانه بتوانند در عرصه حجاب و عفاف فعالیت کنند.

رئیس اتاق اصناف گفت: رعایت حجاب در اتاق اصناف برای کارکنان آن یک اصل است و ما برای این کار از یک نوع پوشش اسلامی و واحد برای تمام کارکنان خانم شاغل در اتاق اصناف استفاده کردیم‌.

حجت السلام والمسلمین روح الله مختاری امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ در این جلسه با تسلیت فرارسیدن شب های قدر گفت: اصناف و بازاریان در همه شرایط به عنوان یار و یاور انقلاب نقش تاثیرگذاری داشته و دارند. و در اتفاقات و حوادث اخیر هم پای کار بودند و در کنار کسانی که قصد برهم زدن نظم و امنیت در جامعه را داشتند، نبودند.

روح الله مختاری در پایان بیان کرد: در تعهداتی که از متقاضیان صدور پروانه گرفته می‌شود حتما باید الزام فروشنده به رعایت کردن شئونات اسلامی و حجاب قید شود.

گفتنی است جلسه با موضوع رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی به ریاست بهنام میرزائیان رئیس اتاق اصناف و با حضور حجت السلام والمسلمین روح الله مختاری امام جمعه شهرستان، علی منصوری رئيس اداره صمت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده فرمانداری و سپاه و تمامی روسای اتحادیه ها در سالن جلسات اتاق اصناف برگزار شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا