انتظامی

دستگيري سارقان به عنف در چهارباغ

دستگيري سارقان به عنف در چهارباغ

گروه استان‌ها- البرز- فرمانده انتظامي شهرستان چهارباغ از شناسايي و دستگيري 5 ‌نفر سارق به عنف که اقدام به سرقت تلفن همراه و ايجاد حس نا امني در بين ‌شهروندان مي‌کردند خبر داد.‌
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ”مجيد مرداني” با اعلام اين خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه در نقاط مختلف شهرستان چهارباغ رسيدگي به پرونده به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: بررسي ‌هاي اوليه پليس حکايت از اين داشت اين متهمان با موتورسيکلت اقدام به پرسه زني نموده و افرادي را که در تاريکي شب در حال تردد بوده را خفت کرده و با تهديد چاقو گوشي موبايل آنان را سرقت و چنانچه داراي موتورسيکلت بودند ضمن متوقف کردن افراد پس از ضرب و جرح موتورسيکلت آنان را نيز سرقت مي کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان چهارباغ تصريح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي 5 نفر سارق زورگير شناسايي و در چند عمليات ضربتي دستگير شدند.
اين مقام انتظامي با اشاره به اعتراف متهمان به 15 فقره سرقت به عنف گوشي تلفن همراه و 10 فقره سرقت موتورسيکلت از شهروندان اضافه کرد: متهمان با قرار وثيقه روانه زندان شدند.
سرهنگ مرداني در پايان با بيان اينکه ايجاد جو ناامني خط قرمز پليس است، خاطرنشان کرد: با افرادي که بخواهند آرامش و امنيت مردم را با اقدامات رعب آور مختل کنند به گونه‌اي برخورد مي‌کنيم که براي سايرين درس عبرت شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا