اجتماعیکسب و کار

ساعات خدمات دهی به شهروندان توسط صنوف رعایت شود

ساعات خدمات دهی به شهروندان توسط صنوف رعایت شود

رئیس اتاق اصناف استان البرز خواستار رعایت شئونات ماه مبارک رمضان شد و گفت: ساعات خدمات دهی به شهروندان توسط صنوف رعایت شود.
به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان البرز، بهروز حصاری در جلسه قرارگاه اجتماعی استان البرز با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ساعات خدمات دهی مراکز پذیرایی و رستوران‌ها در ماه مبارک رمضان از سوی اتاق اصناف به اتحادیه‌های صنفی ابلاغ شده است.
وی با اشاره به نظارت‌ها بر رعایت ساعات اعلامی توسط واحدهای صنفی بیان کرد: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان با تعطیلات عید نوروز مصادف شده، باید تمامی رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز عرضه غذا از ارائه هر گونه خدمت در ملاعام خودداری کنند و در شرایط خاص، غذا به صورت بیرون بر و سرد عرضه شود.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با تاکید مجدد بر رعایت ساعات خدمات دهی واحدهای صنفی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و روزه داران متذکر شد: در اجرای قانون تمامی کافه‌ها، رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها، بستنی فروشی از اذان صبح تا اذان مغرب از ارائه خدمات خودداری کنند.
همچنین مجتبی عبداللهی استاندار البرز در این جلسه، ضمن تبریک سال نو و همچنین آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، افزود: در ماه میهمانی خدا قرار داریم و مردم شریف و روزه دار استان انتظار به حقی در راستای رعایت چهره روحانی و مقدس این ماه دارند.
وی ادامه داد: تمامی کافه‌ها، رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها، بستنی فروشی از اذان صبح تا اذان مغرب از ارائه خدمات خودداری کنند.
عبدالهی تصریح کرد: همچنین اغذیه فروشی های داخل بوستان ها توسط شهرداری ها، رستوران ها در مراکز گردشگری نیز مشمول این قوانین هستند و ادارات و نهادهای مربوطه مکلف به نظارت و اعمال قانون هستند.
استاندار البرز گفت: مراکز تجاری، تفریحی، تفرجگاهی و گردشگری باید در نهایت احترام به شهروندان قانونمدار از ورود افرادی که کشف حجاب کرده اند جلوگیری کنند.
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باید حرمت مردم شریف و روزه دار استان را با رعایت حجاب و عفاف و نظارت بر روند فعالیت اصناف بویژه رستوران ها و کافه ها، حفظ کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا