اجتماعیاقتصادیخانواده

 مردم باید بدون دغدغه از تقارن اعیاد طبیعت و قرآن، لذت ببرند

 مردم باید بدون دغدغه از تقارن اعیاد طبیعت و قرآن، لذت ببرند

استاندار البردر هفدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان البرزکه حضور ربیعی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز و مدیران دستگاه های اجرایی عضو کارگروه تاکید کرد: فرمانداران و دستگاه های نظارتی باید بازدید میدانی از بازار را به صورت مستمر در برنامه داشته باشند و با تخلفات برخورد کنند.

دکتر عبدالهی افزود: باید شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که مردم، بی دغدغه، لذت و بهره کافی را از تقارن این دو عید طبیعت و قرآن، داشته باشندو تمامی فروشگاه های عرضه مواد غذایی و بویژه کالاهای اساسی باید قیمت های واحد و مصوب داشته باشند و تفاوت قیمت بین شهرها، غیرمنطقی نباشد.

در این جلسه ربیعی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و دبیر کارگروه تنظیم بازار استان نیز گفت: فعالیت ویژه 120 تیم بازرسی در سطح استان در چارچوب طرح تشدید نظارت بر بازار استان البرز آغاز شده است.

وی در ادامه از روند تولید و تامین مايحتاج ضروری مردم و بازدیدهای میدانی به عمل آمده از واحدهای صنفی و صنعتی استان که در تامین کالاهای ضروری ایام پیش روی حائز اهمیت هستند، تاکید کرد: همه ظرفیت های تولیدی، تأمینی و نظارتی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز به کار گرفته شده تا آرامش لازم بر بازار استان حاکم باشد و در همین راستا همکاری گسترده ای نیز با سایر ارگان ها از جمله اداره کل جهاد کشاورزی به عنوان مسئول مستقیم در تامین کالاهای اساسی این ایام و همچنین تعزیرات حکومتی استان به وجود آمده و حتما تا پایان طرح تداوم خواهد داشت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در گزارش خود به کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به آغاز کار نمایشگاه های بهاره مرکز استان، تصریح کرد: این نمایشگاه ها به مدت 10 روز فعالیت خواهند کرد و تلاش شده اقلام کالایی عرضه شده به قیمت بسیار مناسب در اختیار شهروندان محترم البرزی قرار گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا