قضایی

تاکید بر نقش مهم سپاه در همه عرصه های کشور

تاکید بر نقش مهم سپاه در همه عرصه های کشور

حسین فاضلی هریکندی با حضور در سپاه استان البرز ضمن دیدار با سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان، فرا رسیدن روز پاسدار را به وی و کلیه کارکنان سپاه تبریک گفت.
رئیس کل دادگستری استان البرز به همراه رئیس کل محاکم و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاون نظارت بر پرونده های خاص، رئیس شوراهای حل اختلاف استان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان با حضور در دفتر سردار علیرضا حیدرنیا فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان، فرا رسیدن روز پاسدار را تبریک گفتند.
حسین فاضلی هریکندی در این دیدار با تاکید بر اینکه سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است و هر جا که در کشور نیاز بوده علاوه بر وظیفه دفاعی و نظامی، در بحث فرهنگی، اقتصادی، سیل، زلزله، کرونا و سایر موضوعات اجتماعی، سپاه پاسداران نقش مهمی ایفا کرده است گفت: در استان البرز نیز همکاری و تعامل خوبی بین دادگستری کل استان و سپاه در حوزه های مختلف وجود دارد.
وی ضمن محکومیت اقدام گستاخانه اتحادیه اروپا در تحریم برخی از پرسنل سپاه گفت: سپاه، یک ارگان نظامی صرف نیست و به دلیل نقش مهمی که در پاسداری از انقلاب و کشور دارد دشمنی معاندین و دشمنان خارجی را برانگیخته که البته این تحریم ها نیز بهترین موید بر درستی اقداماتی است که سپاه در حال انجام آنهاست.
در پایان این دیدار، رئیس کل دادگستری استان البرز با اهدای لوح، ضمن گرامیداشت روز پاسدار، از اقدامات فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان تقدیر کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا