ورزشی

قهرمانی بانوان البرزی در مسابقات جهانی مچ اندازی

قهرمانی بانوان البرزی در مسابقات جهانی مچ اندازی

نائب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان البرز از درخشش بانوان البرزی در مسابقات جهانی مستریونیورس در رشته مچ اندازی خبر داد.

 سمیه فضل اظهار کرد: بانوان البرزی موفق شدند با کسب بیشترین پیروزی در مسابقات بین‌المللی مستریونیورس در رشته مچ اندازی  قهرمان جهان شوند .

فضل افزود: این مسابقات با حضور حدود ۱۰۰ ورزشکار از ۱۵ کشور اروپایی و آسیایی در دو بخش زنان و مردان به همراه حدود ۴۰۰ ورزشکار ایرانی به میزبانی ایران در رامسر برگزار شد.

نائب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام البرز تصریح کرد: در این دوره از مسابقات از استان البرز هفت  ورزشکار بانو  در رشته مچ اندازی شرکت کردند که در پایان  شراره نظری مهرابی در دسته ۶۰- کیلوگرم در رده سنی بزرگسالان در هر دو دست چپ و راست  با برتری مقابل مارگاریتا  از هندوستان با ثبت بهترین عملکرد قهرمان شد، همچنین حمیرا شایان یار در دسته ۷۰- کیلوگرم رده سنی بزرگسالان در دست چپ مقام اول و در دست راست  مقام دوم  را کسب کرد.

وی گفت: در دسته ۸۰ + کیلوگرم نیز رده سنی بزرگسالان لیلا ظفرنیا  با برتری برابر همه حریفان خود در هر دو دست چپ و راست  صاحب نشان قهرمانی شد و مقام اول بزرگسالان در دو دست چپ و راست را به دست آورد.

فضل ادامه داد: در بخش دست راست نیز در دسته ۸۰ + کیلوگرم، رده سنی  بزرگسالان شبنم لطیفی  به  مقام‌ دوم رسید و در رده سنی جوانان عارفه مرتضوی در دسته ۷۰ + کیلوگرم در هر دو دست چپ و راست بر سکوی قهرمانی تکیه زد و مقام اول جوانان را نیز کسب کرد، همچنین مهشاد مجرد در رده سنی جوانان در دسته ۷۰- کیلوگرم در دست راست  موفق به کسب جایگاه دوم این دسته شد.

نائب رئیس هیات بدنسازی و پروش اندام البرز ادامه داد: در بخش دست چپ رده سنی جوانان در رده وزنی ۷۰- کیلوگرم مطهره احمدی به مقام دوم  رسید و فاطمه جعفری توانست در دسته پیشکسوتان مقام اول را از آن خود کند، وی در دسته ۸۰+ در (دست چپ) نیز با پیروزی بر تمام حریفان  مقام اول و در دست راست مقام سوم را کسب کند.

سمیه فضل گفت: همچنین در رده وزنی ۷۰- همین‌بس فرهنگیان در دسته پیشکسوتان مقام دوم در دست چپ را به دست آورد و مقام  دوم دست راست در دسته ۷۰ – کیلوگرم در رده سنی پیشکسوتان هم به گوهر عیسی زاده رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا