اجتماعیمدیریت شهری

مدیرعامل شرکت گاز البرز: مصرف گاز در البرز نسبت به آذر و دی دو برابر شده است

مدیرعامل شرکت گاز البرز:مصرف گاز در البرز نسبت به آذر و دی دو برابر شده است

مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: طبق بررسی‌ها میزان مصرف گاز البرز در شبانه روز به بالای ۲۳ میلیون مترمکعب رسیده که بیش از دو برابر ماه‌های آذر و دی‌ماه امسال است.

 سیدرضا غفاریان  اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و احتمال قطعی گاز، انتظار می‌رود مردم در مصرف گاز صرفه جویی کنند زیرا در این شرایط ممکن است برخی هموطنان با مشکل مواجه شوند.

غفاریان یادآور شد: بیش از ۶۰ درصد گاز تزریق شده به شبکه‌ها برای مصرف خانگی است و با توجه به موج سرما شاهد افزایش مصرف در این بخش هستیم.

وی افزود: شهروندان دمای رفاه را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه نگه دارند و سعی کنند با لباس گرم و بستن در اتاق‌هایی که استفاده نمی‌کنند منزل و خودشان را گرم نگه دارند.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: استفاده از شیر شوفاژ ترموستاتیک و خاموش کردن وسایل گازسوز اضافی نقش موثری در مدیریت مصرف سوخت دارد.

وی بهینه سازی موتورخانه‌ها را از دیگر عوامل صرفه جویی در مصرف انرژی عنوان کرد و ادامه داد: استفاده از پرده‌های ضخیم و بستن پنجره‌ها از دیگر نکاتی است که می‌توان در مصرف گاز صرفه جویی کرد.

غفاریان بیان کرد: مشترکان با کم کردن یک درجه از دمای وسیله گرمایشی خود می‌توانند کمک قابل توجهی به جریان پایدار گاز داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا