اقتصادی

پرداخت تسهیلات ۱۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی  بانک توسعه تعاون  در البرز

پرداخت تسهیلات ۱۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی  بانک توسعه تعاون  در البرز

علی غیاثی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان البرز در نشست خبری که در سالن جلسات بانک توسعه تعاون استان البرز برگزار شد، با تبریک ۲۲ بهمن ماه اظهار داشت: بانک توسعه تعاون در سال جاری مجموعا ۱۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات در ۳ هزار و ۳۱۲ فقره بوده است که از این میزان ۲۴۶ پرونده مربوط به اشخاص حقوقی و شرکت‌های تعاونی و شرکت‌‍های تولیدی، خدماتی و بازرگانی بوده است،افزود :۳۶۶ فقره پروند مربوط به اشخاص حقیقی بوده است.

مدیریت شعب  بانک توسعه تعاون استان البرز با بیان اینکه به نهادهای حمایتی ائم از کمیته امداد ۲۷۰ پرونده به میزان ۲۵۰ میلیارد ریال و سازمان بهزیستی ۱۶۵ فقره پرونده به مبلغ ۱۶۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است، عنوان کرد: تا پایان سال گذشته در حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان به ناوگان حمل و نقل باری کشور جهت نوسازی پرداخت کرده ایم.

وی در خصوص تسهیلات نهادهای حمایتی هم گفت: ۲۷۰ وام‌ مربوط به کمیته امداد و بهزیستی و به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال توسط بانک توسعه تعاون در البرز پرداخت شده است.

این مسئول اضافه کرد: در بخش مشاغل خانگی هم ۱۶۰ وام به مبلغ ۹۰ میلیارد ریال پرداخت شده و پرونده‌های دیگری هم در حال تشکیل و پرداخت است.

وی در ادامه با بیان اینکه در این مدت ۹۸ وام ضروری قرض الحسنه به مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال پرداخت شده است؛ گفت: در قالب بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال گذشته هم ۲۵ فقره وام به مبلغ ۱۵۴۶ میلیارد ریال به اشخاص حقوقی پرداخت شده که عمده آن بابت معرفی شدگان از سازمان صمت، میراث فرهنگی، کار و بخش کشاورزی بوده است.

غیاثی در ادامه خاطرنشان کرد: طبق اساسنامه باید ۷۰ درصد تسهیلات را به بخش تعاون پرداخت کنیم که تا الان ۶۳ درصد پرداخت کرده‌ایم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا