اجتماعی

 تذکر جدی فرماندار به مدیران شرکت عمران در جلسه قرارگاه جهادی مسکن شهرستان ساوجبلاغ

 تذکر جدی فرماندار به مدیران شرکت عمران در جلسه قرارگاه جهادی مسکن شهرستان ساوجبلاغ

به گزارش خبرساوجبلاغ جلسه قرارگاه جهادی مسکن(شورای تامین مسکن) شهرستان ساوجبلاغ در حالی روز یک شنبه ۲۳بهمن در سالن شهید مطهری به ریاست محمدرضا البرزی فرماندار ساوجبلاغ برگزار شد که بعد از نیم ساعت از شروع جلسه آقای فرماندار نمایندگان شرکت عمران شهرجدید مهستان را از جلسه بیرون کرد.

جلسه قرارگاه جهادی تامین مسکن به منظور شناسایی پتانسیل ها و مشکلات حوزه مسکن در شهرستان ساوجبلاغ با حضور فرماندار، مدیرعامل شرکت عمران، شهرداران، رئیس شرکت گاز، برق، آب، بنیاد مسکن، کمیته امداد امام خمینی،بهزیستی و ثبت املاک و اسناد برگزار می‌شود.

در جلسه این هفته شورای تامین مسکن به علت عدم حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهرجدید مهستان محمدرضا البرزی وقتی که متوجه شد که انگار قرار نیست هیچکدام از مدیران بالادستی شرکت عمران در این جلسه حضور داشته باشند نمایندگان این شرکت را به دلیل نداشتن اختیارات در اجرای مصوبات جلسه عذر آنها را خواست و محترمانه آنها را از جلسه بیرون کرد.

????️فرماندار خطاب به جعفری مدیرعامل مادرتخصصی شرکت عمران و معاون وزیر گفت: در حوزه شهر جدید مهستان اهداف دولت از سوی شرکت مادر تخصصی باید دنبال شود و عملکرد در این حوزه راضی کننده نیست در حالیکه می‌توانست بهتر باشد.
????️محمدرضا البرزی کوتاهی در پیگیری مصوبات در حوزه مسکن را یکی از مشکلات و معضلات شرکت عمران شهرجدید مهستان خواند و از معاون وزیر خواست که به فکر راه و چاره ای برای این موضوع باشد تا شاهد خدمات بهتری به مردم در دولت سیزدهم باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا