مدیریت شهری

44 جشن در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

44 جشن در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

محسن برجی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج از اجرای 44جشن در مساجد ،محلات و مناطق به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ایام دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: جشن باشکوه ایام دهه فجر در سطح شهر کرج با عنوان ،44 جشن در چهل و چهارمین سال پیروزی، اجرا خواهد شد.
این مسئول عنوان کرددر مناطق مختلف سطح کرج مراسم نور افشانی برگزار خواهد شد.
برجی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از زمان پیروزی انقلاب ایران به رهبری حضرت امام(ره) با انواع توطئه‌ها، دشمنی‌ها و تحریم‌های ظالمانه از سوی آمریکا مواجه شده است، افزود: انتظار می‌رود دستاوردهای انقلاب اسلامی قبل و بعد از پیروزی انقلاب را برای نسل جوان و نوجوان تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه اجرای جهاد تبیین، یک تکلیف بر دوش ما است، گفت: همه باید برای جهاد تبیین به میدان بیایند. حکم جهاد از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شده و همه وظیفه داریم برای جهاد به میدان بیاییم.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج با تاکید بر پرشور برگزار شدن جشن‌های دهه فجر بیان کرد: مراسم و جشن‌های دهه فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین به اقشار مختلف مردم است و باید از این فرصت استفاده کرد.
معاون شهردار حضور جوانان در صحنه های انقلاب را نشانه اقتدار نظام عنوان کرد و گفت: تمام برکات و امکانات ما از برکت انقلاب و از خود گذشتگی شهدا، ایثارگران و جانبازان است.
محسن برجی یادآور شد: دهه فجر فرصتی مغتنم برای ارائه عملکرد و دستاوردهای نظام و امیدآفرینی برای مردم بوده و هدف از برگزاری برنامه های دهه فجر، احیا و یادآوری مفاهیم و ارزشهای انقلاب اسلامی است بنابراین تبیین دستاوردها، افتخارات و برکات عظیم انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل های آینده دارای اهمیت ویژه ای است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا