مدیریت شهری

نشاط‌ بخشی و پررنگ‌تر کردن حضور سالمندان در فضاهای عمومی شهری کرج

نشاط‌ بخشی و پررنگ‌تر کردن حضور سالمندان در فضاهای عمومی شهری کرج

در جهت نشاط‌بخشی و پررنگ‌تر کردن حضور سالمندان در فضاهای عمومی شهری کرج طرح دوشنبه‌های سالمندی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در حال اجرا است.
محسن برجی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی،ورزشی با اشاره به اجرایی شدن طرح دوشنبه‌های سالمندی در کرج، خبر داد: سازمان در دوشنبه‌های اول هر ماه در پارک‌ها و فرهنگسراهای مختلف سطح شهر اقدام به برگزاری دوشنبه‌های سالمندی کرده است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳ دوره از دوشنبه‌های سالمندی در کرج برگزار شده است. افزود: اولین دوشنبه سالمندی در آبان ماه در پارک ایران زمین برگزار شد. ۲ برنامه بعدی با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و در نظر گرفتن رفاه سالمندان در فرهنگسرای کوثر و غدیر برگزار شد. تلاش ما این است که برنامه ذکر شده در فصل زمستان در فرهنگسراها اجرا شود و در فصول گرم سال مجدد شاهد اجرای برنامه دوشنبه‌های سالمندی در پارک‌های سطح شهر خواهیم بود.
برجی افزود: پررنگ‌تر کردن حضور سالمندان و تقویت مشارکت و فعالیت این قشر در جامعه از سیاست‌های مجموعه مدیریت شهری کرج در اجرای این طرح است و هدف از این برنامه‌ها نشان دادن اهمیت جایگاه سالمندان به عنوان سرمایه‌های شهر و جامعه است.
رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی،ورزشی گفت: برگزاری جشن نشاط اجتماعی، ورزش و حرکات اصلاحی، اجرای برنامه‌های هنری مثل موسیقی و شعرخوانی از اقداماتی است که در دوشنبه‌های سالمندی با مشارکت مستقیم خود سالمندان انجام می‌شود. همین حضور اجتماعی سالمندان و مشارکت مستقیم آنان در برنامه‌های مختلف این روز، خود گام مهمی در جهت آرامش و نشاط بیشتر این عزیزان است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا